Amellia’s Blog

Archive for martie 11th, 2009

gisele-bundchen-4

Dupa ce s-a casatorit in secret cu Tom Brady, fotomodelul brazilian apare pe coperta revistei Bazaar. Daca doriti puteti citi cateva dintre afirmatiile ei prezente in inteviul din revista:

(despre cum a intemeiat o familie)Vreau sa am o familie mare. Parintii mei sunt impreuna de 36 de ani si asta imi doresc si eu. Iubesc copiii si este uimitor ca am oportunitatea de a petrece timp impreuna cu fiul meu vitreg.”

( despre ce iubeste mai mult la sotul ei)Tom este un baiat bun si are o inima inocenta. Este foarte naiv, aproape ca un copil. Asta e ce imi placecel mai mult la el. Ceea ce m-a impresionat prima data cand l-am intalnit a fost ca este atat de inocent. El vede lumea prin sticla colorata.

(despre viata ei acum 6 ani)Beam foarte mult vin rosu si fumam un pachet si jumatate de tigari pe zi, si mancam cheeseburgers toata ziua. Imi tratam corpul care-mi este ca un templu si cel mai bun prieten ca pe un dusman. Ma pedepseam in majoritatea timpului. Si eram asa de obosita, pentru ca lucram prea mult.

ryan-adams-mandy-moore

Exact cu o luna in urma citeam despre logodna celor doi dar se pare ca la lucrurile au evoluat destul de repede pentru ca ei sunt la ora actuala deja casatoriti. Mandy Moore si Ryan Adams s-au casatorit ieri in Savannah. Ma mir ca au reusit sa fie atat de discreti in privinta ceremoniei si sunt curioasa daca vor decide sa vanda vreunei reviste pozele de le eveniment.

Etichete:

charlize-theron3

Revista italiana First a realizat un pictorial sexy cu actrita Charlize Theron pentru numarul de martie. Fotografiile photoshopate sunt chiar sexy dar noi asteptam cu nerabdare filmul The Burning Plan in care actrita ar aparea topless dupa ultimele zvonuri

Etichete:

suri-shiloh

Mamicile Angelina Jolie si Katie Holmes au ajuns datorita comitetului de film in NYC, iar principala preocupare a fost ca in timpul liber sa se intalneasca pentru ca fetitele sa se poata juca impreuna. Revista Ok! a surprins primele fotografii cu cele mai dulci fetite din sowbiz. Un apropiat al familiei Cruise  a decalarat pentru revista OK!:

„Lui Katie ii place sa se distreze si a vorbit cu Angelina despre posibilitatea unei petreceri cu ceai si prajiturele pentru fetitele lor. (…)Este ceva ce si-a dorit sa faca pentru micute. Din motive de securitate Katie nu vrea sa vina orice copil la ea acasa. Dar copiii celebri ca Shiloh si Zahara nu prezinta probleme.”

mel-c-11

Fosta componenta a formatiei Spice Girls, a nascut o fetita pe 22 februarie anul curent iar revista Hello e prima care publica poze cu mamica si fetita de doar cateva saptamani. Momentan a fost facuta publica doar coperta revistei si nu avem acces la pozele din interiorul ei, dar sunt convinsa ca o vom mai vedea pe micuta Scarlet si de acum incolo prin tabloide.


martie 2009
L M M J V S D
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 255.025 hits

Vedete