Amellia’s Blog

Halle Berry – „Nu ma voi mai casatori niciodata”

Posted on: Aprilie 13, 2009

Halle Berry

Actrita pozeaza in Harper’s Bazaar si vorbeste in interviul din revista despre familie, maternitate si proiecte de viitor. Avand la activ doua casnicii esuate (prima cu David Justice si a doua cu Eric Benet) actrita in varsta de 42 de ani nici nu vrea sa mai auda de casnicie. Halle l-a cunoscut pe actualul ei iubit in 2005 la o prezentare Versace si de atunci cei doi sunt impreuna. Ei au o fetita impreuna dar nu doresc sa se casatoresca, pentru ca din punctul lor de vedere relatia functioneaza foarte bine si fara sa fie oficializata. Eu as zice mai degraba ca cele doua divorturi prin care a trecut au marcat-o putin pe Halle Berry. Cateva fragmente din interviul acordat pentru Harper’s Bazaar:

  • despre stilul de viata pe care l-a adoptat dupa nasterea fetitei: „Sa ai un copil este foarte solicitant. De aceea acum fac alte tipuri de exercitii, mananc putin diferit si iau multe vitamine”.

  • despre actritele care afirma ca nu depun nici un efort pentru a ramane slabe: „Dumnezeu sa le binecuvanteze daca ele spun adevarul. Dar acestu lucru este discutabil. Eu am tinut dintotdeauna dieta. Am diabet asa ca am alta alimentatie si am grija sa raman sanatoasa pentru a nu sfarsi in spital.”

  • despre rolul din „Nappily Ever After” in care trebuie sa se rada in cap: „Sunt speriata de moarte de asta.”
  • despre micile placeri nevinovate: ” E destul de plictisitor, mica mea placere e cumpararea online a hainelor pentru fetita. Nahla nici nu va reusi sa le poarte pe toate cate le-am cumparat, pentru ca noi nu iesim nicaieri deoarece nu ma pot tolera paparazii. Gabriel imi spune mereu:”Dar nici macar nu iese din casa! Halle, trebuie sa te opresti!”

  • despre casatorie: „Nu (nu ma voi casatori). Am terminat-o cu asta. S-a intamplat sa gasesc o persoana care simte la fel cu toate ca nu a mai fost casatorit inainte. Asa ca relatia functioneaza.”

  • despre planuri de a mai avea copii: „Da. Sarcina mea a fost grozava. Am fost fericita tot timpul, m-am simtit bine, am fost energica, am fost ca o Superwoman. Mi-as fi dorit sa ma simt asa tot restul vietii atat de fantastic a fost.”

Incepand din aceasta saptamana blogul de stiri Amellia s-a mutat pe www.blogvedete.com !

Pentru a citi in continuare stiri despre vedetele preferate va rog sa accesati www.blogvedete.com, deoarece siteul Amellia nu va mai fi actualizat zilnic.

1 Response to "Halle Berry – „Nu ma voi mai casatori niciodata”"

Uite o mamica fericita, pacat ca nu mai vrea sa se recasatoreasca

Lasă un răspuns

Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Blog Stats

  • 250,990 hits

Vedete

