Amellia’s Blog

Interviu cu Gisele Bundchen in Harper’s Bazaar (aprilie 2009)

Posted on: Martie 11, 2009

gisele-bundchen-4

Dupa ce s-a casatorit in secret cu Tom Brady, fotomodelul brazilian apare pe coperta revistei Bazaar. Daca doriti puteti citi cateva dintre afirmatiile ei prezente in inteviul din revista:

(despre cum a intemeiat o familie)Vreau sa am o familie mare. Parintii mei sunt impreuna de 36 de ani si asta imi doresc si eu. Iubesc copiii si este uimitor ca am oportunitatea de a petrece timp impreuna cu fiul meu vitreg.”

( despre ce iubeste mai mult la sotul ei)Tom este un baiat bun si are o inima inocenta. Este foarte naiv, aproape ca un copil. Asta e ce imi placecel mai mult la el. Ceea ce m-a impresionat prima data cand l-am intalnit a fost ca este atat de inocent. El vede lumea prin sticla colorata.

(despre viata ei acum 6 ani)Beam foarte mult vin rosu si fumam un pachet si jumatate de tigari pe zi, si mancam cheeseburgers toata ziua. Imi tratam corpul care-mi este ca un templu si cel mai bun prieten ca pe un dusman. Ma pedepseam in majoritatea timpului. Si eram asa de obosita, pentru ca lucram prea mult.

Lasă un răspuns

Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 251,169 hits

Vedete

