Amellia’s Blog

Archive for februarie 22nd, 2009

Drew Barrymore

Astazi Drew Berrymore implineste 34 de ani. Daca m-ai intreba pe mine actrita arata mult mai tanara. Facandu-se cunoscuta in industria cinematografica datorita filmelor: Charlie’s Angels, 50 first Dates, Music and Lirics, Drew si-a castigat o multime de fani. A fost casatorita de 2 ori cu Tom Green si Jeremy Thomas, ambele casnicii durand mai putin de 1 an Cea mai buna prietena a ei este Cameron Diaz. Poate nu ar trebui sa ne mire succesul ei la Hollywood daca adaug ca nasul ei de botez e Steven Spielberg. Cu asa un sprijin, cum sa nu reusseti?

Tom Cruise Katie Holmes Suri la Disneyland

Cuplul Katie Holmes si Tom Cruise au dus-o pe micuta Suri la Disneyland. Privind fotografiile publicate de revista USMagazine, nu stiu cine se distreaza mai bine parintii sau fetita? Alaturi de ei a fost prezent si baiatul lui Tom Conor (14) care a fost adoptat in perioada casniciei cu Nicole Kidman. Va las sa va delectati privind pozele care sunt putin spus superbe!


sandra bullock in in style

Sandra Bullock a apart in numarul de martie al revistei In Style si arata mai bine ca niciodata. Se pare ca viata de femeie casatorita si mama vitrega a 3 copii ii prieste.

Am aflat ca, cu cat imbatranesc cu atat rolurile devin mai bune si asta pentru ca stiu ce imi doresc.

Nu vreau sa am indoieli si regrete. Cand o iau pe calea aceasta imi spun „Taci! Inceteaza sa te plangi si uita-te la ce ai!”

Cu totii ne maturizam in persoanele frumose care ar trebui sa fim: unii mai devreme altii mai tarziu.

Niciodata nu m-am gandit la implanturi. Imi place cum stau hainele pe mine.


februarie 2009
L M M J V S D
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Blog Stats

  • 255.025 hits

Vedete