Amellia’s Blog

Clive Owen: Sa lucrez cu femei frumoase e cea mai buna parte a acestei meserii

Posted on: Martie 31, 2009

clive owen

Clive Owen (46 ani) a bifat numai filme bune in ultimii ani. Si a avut alaturi unele dintre cele mai frumoase actrite ale momentului. In Beyond Borders a avut-o ca partenera pe cea mai sexy mamica a momentului Angelina Jolie, in King Arthur s-a iubit cu Keira Knightley, iar in Closer le-a avut ca partenere pe Julia Roberts si Natalie Portman. Actorul a acordat un interviu in revista Maxim (aprilie, 2009) in care a subliniat cat de privilegiat sa lucreze alaturi de atatea actrite frumoase.

Maxim: Ai jucat impreuna cu femei incredibil de frumoase: Natalie Portman, Jennifer Aniston, Monica Belluci, Jessica Alba…

  • ” Ei, ce pot sa spun? Este sa zic asa cea mai buna parte a acestei meserii.”

Maxim: In Closer imparti cateva scene intense cu Julia. Cum afost sa lucrezi din nou cu ea in Duplicity?

  • „Sa lucrez cu Julia a fost o placere. Ne-am inteles bine si inainte si impartasim acelasi tip de umor.”

Maxim: Publicul american te-a vazut pentru prima data in Sin City. Cum a fost filmarea la acea pelicula?

  • „Ca sa fiu sincer nu am avut idee ca voi aparea in film pana nu l-am vazut. Am filmat rimp de doua saptamani intr-un studio gol din Texas cu regizorul Robert Rodriguez spunand: Asta trebuie sa fie aici si asta ar trebui sa apara aici. Si apoia m vazut filmul. Nu-mi venea sa cred ca eu chiar apar in el.”

Maxim: Va fi un Sin 2?

  • „Nu am idee. Lumea vorbeste despre asta inca de la aparitia primului dar nu am auzit inca nimic despre asta.”

sursa: Maxim (USA, aprilie 2009)

Incepand din 26 aprilie  blogul „Amellia” s-a mutat pe www.blogvedete.com !

Pentru a citi in continuare stiri despre vedetele preferate va rog sa accesati www.blogvedete.com, deoarece site-ul Amellia nu va mai fi actualizat zilnic.

Lasă un răspuns

Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 251,484 hits

Vedete

