Amellia’s Blog

Rihanna se lauda cu noile tatuaje

Posted on: Martie 27, 2009

rihanna tatuaje

Rihanna cred ca se plictiseste in ultimul timp,  pentru ca neavand ce face s-a gandit: ” Hey, ce-ar fi sa-mi mai fac cateva tatuaje?” Asa ca a luat avionul catre A.L. pentru ca aici locuieste Bang Bang unul dintre cei mai cunoscuti artisti care fac tatuaje.  A ales sa-si faca 3 tatuaje, 3 pistoale mai exact care sunt chiar la vedere, pe umerii artistei. Mie personal mi se par urate si chiar nu inteleg de ce si le-a facut….Voi ce parere aveti de tatuajele Rihannei? Hot or Not? :-))

sursa: Just Jared



4 răspunsuri to "Rihanna se lauda cu noile tatuaje"

Cam stupide… foarte stupide. Nu am o problema cu tatuajele… ale ei insa sunt neplacute.

De prost gust si tatuajele si pozitionarea lor pe corp…pacat…un tatuaj trebuie sa iti infrumuseteze pielea, nu sa ti-o transforme intr-o gluma de prost gust…cat despre Bang Bang…mai bine se urca Rihana in avion si venea in Romania sa ii fac eu cunostinta cu Horia…

mie imi plac….

Sau cu George de la Roxy-tattoos.Am facut recent un tattoo la el,sint f. multumita.Nu am simtit nici o durere, desi l-am facut pe incheietura interioara a mainii si a iesit mult mai bine ca in model.Nici nu exista comparatie referitor la atitudine si profesionalism..am mai facut 2 tatuaje in trecut asa ca pot sa fac diferenta :).

Lasă un răspuns

Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 250,991 hits

Vedete

