Amellia’s Blog

Jennifer Connelly cu baietii ei in New York City

Posted on: Martie 2, 2009

Jennifer Connelly

Cand am vazut pozele acestea cu actrita m-am gandit: Doamne ce copii mari are! si am cautat repede pe imdb sa aflu ce varsta are. Jeniffer are 48 de ani. Arata de 48 de ani? Categoric nu. Cred ca vedetele acestea inspira alt fel de aer decat inspiram noi pentru ca altfel nu-mi explic.

Actrita a fost surprinsa de paparazzi in timp ce se plimba impreuna cu familia: cei doi baieti Kai (11 ani),  Stelan (5 ani) si sotul Paul Bettany. Jennifer era o mama singura cand l-a cunoscut pe Paul pe platoul de filmare a peliculei A Beautiful Mind cu 7 ani in urma. Mai nou a dezvaluit intr-un interviu cum si-a dat seama ca Paul este „the one” pentru ea:

A avut legatura cu felul in care ne simteam cand eram impreuna. S-a evidentiat pentru mine ca o persoana rara frumoasa si unica. Si mi-a placut modul in care s-a comportat cu copilul meu.

Lasă un răspuns

Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 250,990 hits

Vedete

