Amellia’s Blog

Cele mai frumoase saruturi din filme

Posted on: Martie 1, 2009

Kristen Stewart Robert Pattinson Freida Pinto Keira Knightley

A trecut anul 2008 cu filme care de care mai bune si cu subiecte originale. In acest articol am avut in vedere numai filmele nominalizate sau laureate la premiile Oscar de anul acesta. Asadar fetelor care din saruturile de mai sus v-a emotionat mai tare? In cazul meu cel dintre Keira Knightley si Dominic Cooper. Mi-a placut la nebunie The Duchess.

Brad Pitt Cate Blanchett Leonardo Di Caprio Kate Winslet

Incepand din 26 aprilie  blogul “Amellia” s-a mutat pe www.blogvedete.com !

Pentru a citi in continuare stiri despre vedetele preferate va rog sa accesati www.blogvedete.com, deoarece site-ul Amellia nu va mai fi actualizat zilnic.


3 răspunsuri to "Cele mai frumoase saruturi din filme"

Am votat cu Kristen si Rob. Atat am asteptat sarutul ala in film. ;;)

[…] o luna v-am intrebat care sarut v-a emotionat cel mai tare din toate filmele vizionate recent. Mai e necesar sa adaug ca 97% au ales sarutul din […]

Sarutul din videoclipul filmului Gotika….. mmmmmmmmmmm

Lasă un răspuns

Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 251,484 hits

Vedete

