Amellia’s Blog

Kenny Chensey vorbeste despre divortul de Renee Zellweger

Posted on: Februarie 12, 2009

rene-zellweger-02-af

Cand Kenny Chesney si Renee Zellweger au divortat in 2005 dupa doar 7 luni de mariaj, ziarele au speculat foarte mult in privinta motivelor si conflictelor care au dus la aceasta decizie. Au trecut 3 ani si se pare ca Kenny incearca sa clarifice lucrurile acum. De ce redeschide subiectul asa dupa atata timp mi-e putin greu sa inteleg. Puteti citi mai jos cateva afirmatii ale acestuia:

  • Nu am avut nici cea mai mica idee ce inseamna o casnicie adevarata. Iar acea perioada m-a speriat.

  • Formatia mea, echipa si toti din jur actionau diferit. Mergeam la un concert si erau elicoptere care survolau zona incercand sa ne faca o fotografie mie si ei. Niciodata nu am avut atentia paparazzilor. (…) Am crezut ca av fi asa tot timpul. Am panicat. Am fugit. Am indepartat-o de mine. Pur si simplu nu am mai vrut sa fiu casatorit cu ea.

  • Inca ma gandesc la ea in fiecare zi….Ma intreb daca este O.K.…Sa nu crezi ca despartirea nu a lasat rani. Vreau sa spun ca nu poti pur si simplu sa nu mai fi indragostit de cineva.
Etichete:

1 Response to "Kenny Chensey vorbeste despre divortul de Renee Zellweger"

[…] Cand Kenny Chesney si Renee Zellweger au divortat in 2005 dupa doar 7 luni de mariaj, ziarele au speculat foarte mult in privinta motivelor si conflictelor care au dus la aceasta decizie. Au trecut 3 ani si se pare ca Kenny incearca sa …Continue […]

Lasă un răspuns

Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Blog Stats

  • 250,991 hits

Vedete

