Amellia’s Blog

Britney Spears – despre trecutul agitat

Posted on: Ianuarie 19, 2009

Britney Spears 2

Britney Spears nu mai e ce a fost dar luptă din răsputeri să revină în lumina rampei.  Despre reuşitele şi premiile primite de ea ani de-a rândul nu o să mai amintesc pentru că nu cred că este cineva care să nu fi auzit de realizările ei.  În schimb ceea ce a atras în ultimi ani atenţia a fost depresia prin care a trecut cântăreaţa.  Să recapitulăm: 2 căsnicii eşuate, internarea la dezintoxicare, pierderea custoriei copiilor şi să nu uităm că Britney a atacat maşină unui paparazzo şi s-a ras în cap.  În plus le-a mai dat apă la moară jurnaliştilor prin afişarea repetată fără lenjerie intimă sau prin prietenia la cataramă cu Paris Hilton. „Sunt o epavă din punct de vedere emoţional” a spus Britney într-un interviu acum 2 ani.  Eu nu am mai crezut că artista va reuşi să devină ceea ce a fost, dar acum cred că are măcar şanse.  Şi asta pentru că este vizibil schimabata în bine.
Într-un interviu acordat revistei Glamour actriţa a vorbit despre carieră, familie şi schimbările intervenite în viaţă ei de când are 2 copii:

  • Recent am început să îmi apreciez actuala siluetă mai tare decât cea dinainte să am copii. Dar s-a schimbat mult şi trebuie să mă străduiesc să revin la ce era.
  • Destest cluburile. Nu mă duc în oraş. Sunt sociopată, nu-mi place să am mulţi oameni în preajmă.
  • (peste 10 ani) … aş vrea să-mi fi găsit un soţ şi un model pentru fiii mei. Cineva pe care ei să îl admire. Care să fie foarte stabil. E greu să creşti copii de unul singur.
  • (dimineata) … pregatesc micul dejun pentru copiii mei , atunci cand sunt cu mine. Apoi iesim la plimbare. (seara) ma uit la televizor. Imi place la nebunie Sex and the City.




Etichete:

Lasă un răspuns

Ianuarie 2009
L M M M V S D
    Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Blog Stats

  • 251,487 hits

Vedete

