Amellia’s Blog

Scarlett Johansson vorbeste despre marea ei iubire in interviul din Amica

Posted on: Ianuarie 14, 2009

hbhugltd_pxgen_r_ax480

Actriţa a acordat un interviu revistei germane Amica. A dezvăluit  că oraşul pe care îl iubeşte cel mai mult este New Yorkul: „Acesta este căminul meu, elixirul vieţii mele şi izvorul meu de creativitate. Nici un loc de pe pământ nu oferă atâtea posibilităţi. Şi, în pofida mărimii oraşul are un aer foarte familial.”
Intrebata ce  persoane primesc cel mai des declaraţii de dragoste din partea ei, actrita a afirmat: ” Familia mea, prietenii, colegii drăguţi şi desigur soţul meu” .( Ryan Reynolds)

Lasă un răspuns

Ianuarie 2009
L M M M V S D
    Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Blog Stats

  • 250,990 hits

Vedete

